Аспірантура
Професор ПРОВОРОВА Євгенія Михайлівна
Електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Проворова Євгенія Михайлівна – доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії та методики постановки голосу факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова. У 2003 році закінчила магістратуру за спеціальністю «Вокальне виконавство та педагогіка» НПУ імені М.П. Драгоманова інститут мистецтв, клас Народного артиста України, професора М.П. Мозгового. У 2008 році захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання на тему: "Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики" з присвоєнням наукового ступеня кандидата педагогічних наук, у 2011 отримала вчене звання доцента кафедри теорії та методики постановки голосу. У 2018 році захистила докторську дисертацію за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання на тему «Теорія і практика методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу», у 2021 отримала вчене звання професора кафедри теорії та методики постановки голосу. Основні результати науково-педагогічної роботи висвітлено у більше 80 наукових виданнях, серед них монографія "Комунікативна компетентність вчителя музики: теорія та технологія", розробка навчально-методичного комплексу, що охоплює монографію «Методична підготовка майбутнього вчителя музики: теорія і практика»; програму інтегрованого спецкурсу «Основи музично-педагогічної праксеології: методичний аспект», навчально-методичний посібник «Педагогічна практика майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід»; методичні рекомендації «Підготовка майбутнього вчителя музики до співацької діяльності»; термінологічний словник-довідник «Музично-педагогічна праксеологія», методичні рекомендації для студентів інституту мистецтв, навчальні та робочі програми, наукові статті та тези у збірниках матеріалів наукових конференцій з питань музичної педагогіки тавиховання. Успішно викладає практичний курс з постановки голосу, керує науковою роботою студентів та аспірантів у напрямку підготовки магістерських робіт та кандидатських дисертацій. Консультації з курсу проводяться очно та дистанційно за розкладом навчання на факультеті мистецтв імені Анатолія Авдієвського. Коло наукових інтересів: теоря та методика постановки голосу, мистецька праксеологія, вокальна підготовка учителів музичного мистецтва; вокально-виконавська діяльність. За педагогічну діяльність проф. Проворова Є.М. підготувала фахівців, які успішно працюють у загальноосвітніх школах, педагогічних коледжах, училищах мистецтв, вищих музично-педагогічних закладах освіти, співають у провідних творчих колективах України та поза її межами. Підготувала численних лауреатів та дипломантів Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів вокального мистецтва.
- Parent Category: Аспірантура
Subcategories
Освітньо-наукова програма Article Count: 0
Третій(освітньо-науковий) рівень вищої освіти
Ступінь вищої освіти: Доктор філософії
Галузь знань: 01 Освіта
Спеціальність: 014 Середня освіта(музичне мистецтво)
Навчальні програми:
П01 Виробнича асистентська практика
СВ01 Акмеологія мистецької освіти - теорія та методика
СВ02 Теорія і практика музичної освіти
СВ03 Етнохудожня освіта майбутніх учителів музичного мистецтва
СВ04 Гуманізація музичного навчання і виховання
СП01 Теорія та методика музичного навчання
СП02 Інноваційні тенденції мистецької освіти
СП03 Сучасні інформаційні технології
СП05 Світові науково-педагогічні школи
СП06 Психологія музичної діяльності
СП07 Теорія і практика вокального навчання
Дистанційне навчання Article Count: 0
Модуль №1. Теоретико-методологічні підходи до визначення акмеології мистецької освіти
Тема 1.
Лекція №1. Аналіз дослідницьких завдань у підходах до акмеології в сфері мистецької освіти
З книги «Вступ до акмеології мистецької освіти»-3-17
З книги «Вступ до акмеології мистецької освіти»-166-169
З книги «Вступ до акмеології мистецької освіти»-200-209
Тема 2.
Лекція №2. Акмеологічний контекст аналізу проблем мистецької освіти
З книги «Вступ до акмеології мистецької освіти»-17-45